Alparslanmoms_ hepsinden nefret ediyorum. Butun doktorlari gezdim. Corluda uzgunum doktor yok. Ben suan sehir hastanesinde ayca kayikciya gotiruyorum cok memnunum. O cagatay oglumun ilk muaynesini yapmisti suratsiz birsey insana bilgi vermekten aciz. Soruyorsun gene cevap vermiyor. Cok sinir bozucuydu. Hii birde oglumun dogustan kalbinde ufurum var dedi ama asla ufurumun ne anlama geldigini bi kardiyolojiye gozukmem gerektigini soylemedi kendi kendine gecer dedi ve ben 5. Ayda oglumu bi bakim ya diye kardiyolojiye goturdum kalbinin delik oldugunu ogrendim.