bebitonunannesi_ merhaba 🌺
Ben sabahları uyanınca emziriyorum sonra ufak tefek ev işlerini halledince kahvaltısini hazırlıyorum bugün yumurta sarısının yarısını, 2 bebe bisküvisini,çeyrek rendelenmiş elmayı, 1 tatlı kaşığı kuşburnu pekmezini ve ufak bir küp tuzsuz peyniri ezdim içine göz kararı hafif sulandircak şekilde süt ısıtıp koydum. 2 saat sonra tekrar emziriyorum sonra çorba veriyorum (bazen de yarım muzu ezip yoğurda karıştırıyorum) . Çorbanın içine ekmek ufalayıp veya koyu kıvamlı bir çorba ekmeksiz. Havuç, patates,brokoli,kabak,ıspanak kökü aklıniza gelen ayiniza uyan sebzeleri haşlayıp suda veya buharda, içine çok az zeytinyağı koyup blenderdan geçirin. Aklınızda olsun herşeyi blenderdan gecirmeyin ezin biraz pütürlü olsun ki damağı kuvvetlensin herşeyi yiyebilsin 🥰