Prensesminik42 takvim değil de beslenme programı oluyormuş potasyum yüksek oranda beslenince kız oluyordu sanırım tıbbi bir açıklaması vardı ama elbette yine kesin olmayabilir . Birde vajinanın bazik mi asidik mi olduguyla da alakalı vardı spermin vajinada bazik ortama mı girdiği asidik ortama mı girdiğiyyle alakalı ona göre sirkeli su veya karbonat mıydı öyle bişeyle ilişki öncesi vajinayı yıkamak vardı bunların hepsi tıbbi bir araştırma ve ona göre doktora söylediğinde doktor sana beslenme programı veriyor ve o yıkanmayla ilgili şeyleri söylüyormuş ama bu beslenme 6-7 ay devam edecek sonra hamile kalmayı deneyeceksin sanırım