Kızlar beyazlardan dolayı saçımı boyatmak istedim. Bakır karamel rengini çok beğeniyorum boyatmışken o renk olsun istedim. Kuaför saçını önce açmamız lazım dedi açıcıyla 30 dk bekletti. Tamam renk istediğim gibi oldu ama banyoya bir girdim suyun altına girince saçım bildiğiniz keçe olmuş banyodan çıkınca sanki saçıma jöle sürmüş gibi bi hal. Bakım yağı ve kremiyle tarıyorum ama yinede bu durum çok moralimi bozdu. İpek gibi saçlarım keçe olmuş. Bu durum için ne yapmam lazım bildiğiniz bisey var mı