Krizinka_5 Bebeğim doğduğundan beri arada 2 günde 1 2 defa emdiği sütün hepsini neredeyse kusuyor ama bu bazen oluyor sizce sebebi nedir ?
Minnacksevdack Krizinka_5 20 gün içerisinde 2 kez kustu benim bebeğimde. Ama yetişkin biri gibi kustu öyle çoktu ki. Birisinde burnundan falan geldi. Sapsarı yoğurt gibi bir şeydi. Sonra bir daha olmadı 🤷🏻♀️