Elnr bana da aynısını dedi eczane ama bende bekletiyorum çok şükür bişeyle karşılaşmadım ilk zamanlar yarısında atıyodum yarısında atıyodum bi baktım hemen bitiyo ağzını geri kapatıyorum kapağıyla bekletiyorum zaten öyle 5-10 gün beklemiyo 2-3 gün tabi size bekletin ve ya bekletmeyin diyemem bide benim arkadaşım da serum fizyolojiği büyük alıyo hani hastane de serum takıyorlar ya onun gibi yani büyük alıyo şırıngayla çekiyo içinden