Merhaba sevgili anneler,
Bebeğim 27 günlük. Anne sütünden başka birşey vermedik. Göğüslerim yara ve acı çektiğim halde ağlaya ağlaya veriyorum ama sürekli emmek istiyor. Yarım saatte veya bir saatte bir. Hele geceleri zor dayaniyorum. Memeyi almadan asla susmuyor apartmani inletiyor🤣 annemle şuna karar verdik. Hazır mama alayım ama gündüz hep anne sütü vereyim. Çok sorun olursa bir kere mama veririm. Gece de zorda kalırsam bir kere mama veririm sonrasında hep anne sütü veririm. Böylelikle mamaya alismaz ve kabız vs sorunlar başlamaz belki diye düşündük. Bugün bir deneyelim diyoruz. Bu arada sütüm az değil gayet yeterli ama malesef bebeğim hep memede kalmak istiyor. Bazen çok uzun 1 saatten fazla emiyor bazende huysuzluk yapıp 15 emip 10 dk uyuyor yine istiyor ve hep böyle devam ediyor. Bu dediğim yöntemi bir denesek sizce nasıl olur? Ne bilim günde 10 kere falan anne sütü verip 1-2 kere mama versek mamaya alışıp emmemezlik yapmaz heralde diye düşünüyorum. Deneyimlerinize ve fikrinize ihtiyacım var ?