zeyzehk 1.5 yaş bebeğim bar hic süt vermedim biberon vermedim.. bebe biskuvisi eline verdim. Sofraya bizle oturuyorum yese de oyalansa da..bazı günler az yer bazen normal yer.. yemek yemezse uyumadan ekine meyce veriyorum ac olamasın diye.3 yaş çocuk neden biberon kullansın. Artık büyümüş sofrada sisinle yiyebilir eline yiyecek meyve verin..sofraya sizinle otursun..biberon nedir cici bebe vermek nedir. Biraz ac kalsın