Fatma2525 Sizi o kadar iyi anlıyorum ki o acınızı ta kalbimde hissediyorum eminim bütün pramatüre anneleri öyledir geceler sabah olmazdı ağlardım hep o ziyaret saati gelmek bilmezdi bir türlü gelimcede elim ayağım titrerdi bana ne diyecek doktor kötü bişey diyecekmi diye keşke diyorum daha pozitif olsaymsim o zamanlar bebeğim agladigim günler kilo almazdı hissediyor çünkü kuvez başında ağlardım siz yapmayın öyle nolur pozitif olmaya çalışın inanın geçiyor ve mutlu olduğum günler onun daha fazla gram aldığını görüyorduk çok zor ama geçecek bu günler