Mervemom Oğlumun canı acıyacak diye çok üzülüyorum keşke bana yapılsa onun canı yanmasa😔 ateşi olcak mı huzursuzlancak mı diye çok endişeleniyorum 😭
Yalin Mervemom olmayan belki de hiç olmayacak birşey için endişelenme bence. Yanlış bi düşünce sistemi. 6 aylığız hiçbir aşımızda sıkıntı olmadı. Olan da çok olmayan da. Negatife şartlandırma kendini.
Asl_ksp Mervemom ayy canım sorma günler öncesinden başladı bende de o stres. Resmen canım yanıyo keşke bize vursalar diyorum 😔
Mother_of_Mustafa_Kemal Ben oğlumun her aşısında ağladım sanırım 😊 ama o benden daha az ağladı. Kendinizi şimdiden germeyin bence. Bizde ateş ağlama olmamıştı yine de doktor ateş düşürücü yazmıştı ihtiyaç olursa kullanırsınız.
Mother_of_Mustafa_Kemal Mirac_21032019 çok teşekkür ederiz ederiz Rabbim evlatlarımıza güzel ömürler versin 😊
Asl_ksp Yalin canım merhaba. 19 mart doğumluyuz biz de 6 aylık olduk. Aşılara hep 19 unda çağırıyordu sağlık ocağı bu ay ki 6. Ay aşımıza 20 eylül yazmışlar günü gününe olmuyordur illa dimi
Portakal Asl_ksp ben daha 6ay aşısını yaptırmadım ama bazı aşılar belli günlerde açılıyor belki ondan 20 eylül yazmışlardı. Mesela 2.ay aşısı için Perşembe gitmiştik o günler açılıyormuş o aşı
Yalin Asl_ksp hayır, ben söylenenden 1 hafta sonra gittim 6. Ay aşısına. Ama rota, menenjit gibi aşılarda aradaki zaman önemli olduğu için ona söylenen zamanda gitmek lazım.
Ozlmzz Portakal benim kızlarımda 19 mart dogumlu😂 bnada 20 si gun verdıler dun yapdrdım asılarnı 2 gun ılerı gerı ası yapdrılabılıyormus
Asl_ksp Ozlmzz biz de 19 Mart canım bize de 20si yazmışlar da ben de acaba yanlışlık oldu 19 da gitmek gerekiyo mı diye düşündüm sorun yokmuş demek😊
Asl_ksp Yalin tamam teşekkür ederim. Biz 2-3 gün sonra falan gidicezde sağlik ocağı da aynı sekilde soyledi sağolun cevap için
Mdnyce Bizde dün olduk 2.ay asımızı ondan cok ben agladım hatta günler oncesndem basladm aglamaya stresden ucuk cıktı 🤭 çok şükür oyle atesi huzursuzlugu olmad herzmnki gndüz huyszlugna devam etti inşallah siznkde kolay geçer