mavituylugeyik1 Fgday ilk başlarda bizim de öyleydi 1 de bir emziriyordum sonra 4 te bir atak haftasına girince düzenimiz bozuldu ve düzeltmiyorum 12 de uyuyo bugün 2 aylık aşısı oldu ve şu an hala uyumadı 🥺
Fgday mavituylugeyik1 aşıdan sonra normal ama düzelir bizimde bozulmuştu asi olduğu 2 gün sonra düzeldi
mavituylugeyik1 Fgday bugün iyiyiz şükür ağlamadı öyle uyuyorda ama akşamı düşünemiyorum yine uyumayacak gözüyle bakıyorum hep siz en geç 9 da mı uyutuyorsunuz birde sizin bebeğiniz kaç aylıktı 😊