Bentuce25 merhaba benim kızımda 6 buçuk aylık. 1 ay önce nezlemsi bisey oldu. Burnu yoğun akıyordu. Sonra geçti komple. 2 hafta önce dediğiniz gibi hırıltı olarak tekrar başladı. Ara ara hırıltılarını duyuyorum. Bazen çok rahat uyuyor. Bazen horlama şeklinde uyuyor.
Dayanamadım tekrar götürdüm doktoruna. Sırtını göğsünü dinledi çok şükür temiz. Bir süre tekrar eder bu dedi, kendiliğinden geçermiş.burnunu sürekli temiz tut. Terli sakın bırakma dedi. Ama öksürük olursa hiç bekleme hemen getir dedi. Takipteyim.