trn-mom55 ben sezeryan olunca taktırdım, acıdı, normal doğum olsa genişleme olur ve acın da olmaz demişti doktor. Ancak dayanılmayacak bir acı da değil. İşlem 1-2 dk sürüyor, o kadar dayanılır yani. Ama tamamen acısız da değildi. Normalde benim canım tatlı değil dayanıklıyımdır, ama bu rahim olunca değişik bi acı oldu, belki doğum sonrası olması daha da acıttı bilemem. Doğum sonrası hiç adet göremediğim için adet kanaması ile ilgili yorum yapamayacağım 😶