Kızlar kızımın kulağında eğrilik başladı doğduğunda böyle bir şey yoktu sanırım şapkalardan oldu elimden geldiğince duzeltiyordum ama her zaman takip edemiyorum. Bugün kulaklarına bant taktım sizce düzelir mi kızım bir kaç gün sonra dördüncü ayına girecek böyle olupta düzelen var mı