Hangi markadan memnun snz arkadaşlar?
Siemens memnunum
Erenefes hangi model?
Siemens kullanıyorum gayet iyi
Gkcylmaaz hangi model?
İkisi de aynı zaten
Siemens kullanıyorum çok çok memnunum.