beyazbeyza benim bebeğim de 3 aylık aynı şeyleri gözlemleyince doktorumuza danıştım. 2. ayda bebeklerin tükürük bezlerinde aşırı tükürük üretimi başlıyormuş ve bizim gibi yutkunarak ağzından akmasını engelleyecek yetiye sahip olmadıkları için salya akma şeklinde yorumluyoruz.
Ellerini yumruk yapıp ağzına sokması da oral dönemde olduğunu gösteriyor bu süreçte salyasının devamlı akmasına yol açıyor. Pek diş belirtisi değil yani diş için erken bir zaman. Bırakın ellerini keşfetsin 🌸