Berenberfu KIZLAR SEZERYAN DAN BIR KAÇ AY SONRA BILE GAZ AĞRILARI YAŞAYAN VAR MI? Birde dışkılama düzeni değişen? Sezeryan dan önce hiç bir sorunum yoktu. Normalde hergun büyük abdeste çıkarım şimdi 2 güne bir çıkıyorum fakat kabız degilim
Cocolingo Berenberfu sadece sezaryenin ilk 2 günü gaz içeride dolandıkça sancım oluyordu sonra hiç olmadı, beslenmeniz aynı şekildemi azalma varmı büyük abdest 2 günde bir çıkılması normal bi durum
Berenberfu Cocolingo önceye göre az yiyorum evet normalde biliyorum bir gün arayla çıkmanın normal olduğunu ama ben düzenli olarak günde iki kez çıkardım hamilelikten önce karnımda hep huzursuzluk var gibi 😔
ahlas26 Berenberfu 😂😂 olabilir ama genede fark var geçen ayni kelimeyi kullandım eşime ameliyattan sonra bağırsaklarım bozuldu dedim ya 😂😂
Berenberfu ahlas26 gün içinde huzursuzluk ta oluyor mu sizinde çok hafif ağrı bej 1 gün yapamayınca hafif hafif ağrı hissediyorum