Muhammedeminannesi Kızlar bebeğim anne sütüyle doymuyor geceleri mama takviyesi yapmayı düşünüyorum bebelac 1 biberon mamasını kullanan varmı aranızda?
Gezginanne35 Muhammedeminannesi bebelac gold kullanıyorum ama doyup doymadigindan kesin emin olmadan verme bence. Sütün öncelik olsun yoksa azalıyor anne sütü yerine mama verdiğinde. Ben bu hatayi yaptım maalesef
minikoglummmmm Muhammedeminannesi her Bebek aynı değil cnm bende tavsiye üzerine aldım bebeğim kustu yemedi tuhaf bir kokusu var Aptamil kullaniyorum şuan severek içiyo doktor tavsiyesi benimki anne sütüne en yakın mama Aptamil dedi çok memnunum
Minnakleya Benim kızımda bebeleclq toparladı çok zayıftı çok şükür kabızlık gaz gibi bir problemimizde olmadı
Rumeysanur_94 1 yaşına geldik su an 3 numarasını kullanıyoruz bebelac gold un. Çokta memnunuz fiyat olarakta uygun , gaz vs gibi problemimizde olmadı en başından beri
Melisacemre Aptamil comformil serisinden kullandım kabız yaptı baya hemde tadını da pek sevmedi yarım içiyordu. Sma kullandm sevdi ama kabız yaptı.. normal Bebelac 1 kullanıyorum iki aydır baya emiyor kabızlıkta yapmadı yani ben memnunum