Tomris4646 ateşi akşam çıktı 38.4 ü gördüm koltuk altından ama geçmediğinden 38.5 i ilaç vermedim çünkü çok hareketliydi keyfi yerindeydi gülğyordu vs. Sık emzirdim geneşde ateş sıvı kaybına yol açar diye, sade su ile(sirkeli du önermiyor drlar) kompres yaptım koltuk altlsrına alnına şakaklarına zıbınla yatırdım odanın camını açtım çoraplarının altına limon damlattım atesi düştü 37.3 4 arası koltuk altından. Temassız ateş ölçerim pek güvenemiyorum ama zıbınla yatırdım müslib örttüm üstüne en büyük korkum ateş güzel bir şekilde atlatalım🙌