Ozlememre Bizim yüksek çıkmıştı canım 4 aydır vitamin ilacı kullanmıyoruz dün tekrar tahlil verdik cuna günü sonucunu alıcaZ. Hiç bi sorun yaşamadık yüksek diye güneşten aldığı vitamin yeter diye ilacımızı bıraktırdık doktorumuZ