efulim Günaydin bayanlar dün aksamdan beri 15 aylik kizimin atesi 38 in altina inmiyor suan tatildeyiz dooktora götüremedim fitil ile düsürmeye calistim.ama en cok 37.2 gece neredeyse hic uyumadik bugun evimize donecegiz kismetse ancak ucak saat 1 de eve gidene kadar atesi nasil kontrol altinda tutabilirim önerilerinizzi bekliyorum acill
Pinkbery efulim yani bulundugunuz yerde bi Dr goturseniz daha iyi olurdu. Tahlil yaptırırsın en azından. İnip çıkan ateş enfeksiyon onu biliyorum ama hic düşmeyen ateş biraz garip. Hastaneye gorurmenız daha mantıklı gibi.
bbbsraaa Cıkmadan önce mutlaka ılık bi dus aldırın. Islak ya da nemli besle de yolculukta ara ara pansuman yaparsınz
efulim 6 saat ara ile verilmesi gereken fitilden neredeyse 3 saatte bir verdim yok düşmüyor neden olabilir acaba hic boyle olmazdi fitil mutlaka düsürürdü suan hala 37.4 yüzünü yıkıyorum sürekli soguk su ile cikmadan mutlaka yaptirirm tesekkurler 🙏
Ozgecinar 31 ağustosta bizde aynısını yaşadık tatilden döneceğimiz gündü fitil verdim düşmedi uçak rötar yaptı VS derken saatler sonra özel hastanenin aciline götürdük bize antibiyotik verip göndericekti ki biz tahlil istedik tahliller 2 saate çıkar ozaman gelirsiniz dedi (doktor görünümlü müsvedde) yarım saat Sonra oğlum havale geçirdi kollarımda. Sizi korkutmak istemem ama ateşi kontrol altına almadan yolculuğa çıkmayın bence. Ateşi düşürmek için parol verebilirsiniz devlet hastanesinde ki doktor ateş durumunda parol şurup verebilirsin demişti çok geçmiş olsun
efulim Ozgecinar Çoook geçmis olsun size dr cok sükür sağ salim geldik evimize yolda yükseldikce elini yüzünü yikadik hemen doktora gittim bogaz enfeksiyonu olmus antibiyotik verdi doktorumuz bir kere bile icince fark etti ates rahatladi cok sükür 🙏
efulim Pinkbery Hastane uzakti götüremedik o yüzden erken saattr ucagimiz vardi cok sukur sag salim geldik yolda da indi cikti hep enfeksiyon olmus bogazda antibiyotik icince ates normale dondu 🙏
Ozgecinar efulim sizede çok geçmiş olsun bizimde boğaz enfeksiyonuydu tatilde şifayı kapıyorlar kuzucuk lar.
efulim Ozgecinar Evet hemen kaptı vallahi aslında suya da 2 3 defa max 10 dk girdi ama hava degisimi falan neyse saglik olsun Allah beterinden korusun diyelim sevgiler ❤