duru7 bebeğim 3 buçuk aylık oldu 1 ay sonra tadıma başla diyorlar. ben 6 aydan sonra başlamayı düşünüyordum siz nasıl yaptınız bu ek gıda sürecini.
biimiyomyardimet duru7 normali 6 ay tabiki, doktorunuz daha iyi yönlendirir. Benim bebeğimin kilo alımı yavaştı 5. Ayda tadımlara başlattı doktorumuz. 10 aylığız hala bişey yemiyor o ayrı bişe tabi 😬
Show_must_go_on duru7 Doktor tavsiyesi ile 5. Ayda tadıma geçtik ama kızım meme+mama gidiyordu eğer sadece anne sütü ise ve doyuyorsa kilo alımı iyiyse doktorunuzun önerisine kulak verin
bussraozturk duru7 hiç acele etmeye gerek yok canım. Herkes diyor bana da diyorlardı yemeklerin suyundan ver herşeyde. Azar azar ver tatsın diye 6 aya 5 gün vardı başladım ben. En güzeli anne sütü