Merhaba, bebeğim 15 aylık olmak üzere geçen hafta hafif soğuk algınlığı vardı. Bu yüzden aferin ve dolven kullandım ancak bunlardan sonra bebeğimde biberon ve yemek reddi başladı. Eskiden biberonu görünce sevinen bebeğim eliyle itiyor. Uykuda dahil almıyor. Mama değiştirdim olmadı. Biberon değiştirmem çözer mi ya da birkaç gün vermeden devam etmem. 3 günde bebeğim 1 kg verdi. Aşırı üzülüyorum. Bir ay önce beni emmeyi de bıraktı. :(