SevdaNurumm kaşım için çok çok serumlar denedim arifoğlunu aylarca kullandım hiçbir fayda göremedim. Şu kaş sabitleyiciler var ya fırçalı turuncu, bir ara ona çok sarmıştım her gün kaşlarımı düzeltiyordum sonra baktım ki olmayan yerlerde kaş çıkıyor 😍 denk mi geldi bilmiyorum ama benden sonra 2 arkadaşım daha sık sık kullandı onlarda da aynı şey oldu bence deneyin derim 🤍 zaten onlar kaş sabitleyici besleyici olarak geçiyormuş sonradan öğrendim ☺️ birde incianın kaş kirpik serumu kirpiklerimi çok canlandırdı ama ona çok devam edemedim