Selam kızlar.Benim kızımın 1 buçuk ay önce 6 ay aşısı vardı.Sonra aşı yeri kızardı ve şişti.2 hafta sonra doktora gösterdim normal,masaj yap dağılır dedi.1 buçuk ay oldu ve halen duruyor ayağını da elletmiyor hiç.Kendiliginden geçer mi bu durumu yaşayan oldu mu hiç. Doktora götürsem tekrar normal biseyse hastaneye gitmeyeyim boşuna.