Bebeğim tam 6 aylık bugün on oniki gün önce doktorumuzun tavsiyesiyle çorbalara başladık yanı sıra meyve ve onun için mayaladigim yoğurttan da tadiyor. İlk yaptığımda herhangi bir sıkıntı olmadı. Sanırım sebzeleri tek tek eklemem gerekiyordu su an pisiginin iyileşmesini bekliyorum. Sonra tek tek deneyerek bulurum sanırım. Sizin de oldu mu aynı durumlar varsa yazın 🥺