Haticerdogan ben 3 defa da kızımdan kaptım belkı sen de ondan kaptıysan sorun olmaz kendısı de yenı atlattıgı ıcın yanı kızımda oyle oldu benden hafıf atlattı, her bulasısında ben daha kotu oldum. Emdıgı ıcın de hal kalmıyor emıyorsa sutunden de antıkor gecıyor dıyorlar korkma bır sey olmaz sadece dıkkat et ne olur ne olmaz dıye. Cok gecmıs olsun boncuga da sana da🥰🌺🙏🏻 Ha bır de kolonya kullan grıp tarzı seylerde ozellıkle, cok faydası oluyor alkol de olur dezenfektan da olur 🤗