iremdonmezz ne güzel sütün var kuzum masallah, enn enn değerli besin, mamaya kesinlikle gerek yok bol bol emzir annesii senden gelecek olan vitaminler, antikorlar en değerlisi sütün gerçekten yetiyorsa ve ki var sütüm dedin zaten mamaya gerek yok sık emmek istemesinin sebebi seni istiyor olabilir, emmek istiyor olabilir, kokunu duymak istiyordur, güvende hissetmek istiyordur
Biz anneler bebek aç emziriyorum yine ağlıyor aç diye düşünüyoruz evet ama belki senin ilgine ihtiyacı vardır sen her seni istediğinde emzir sütünün son damlasına kadar hee hiç bir damla bile sütun gelmez ve bebek ağlıyordur yetmiyordur orası ayri konu o zmn tabii ki de mama verilecek