Sema345 üzüldüm geçmiş olsun oğlum küçükken benimde içim geçmiş allahtan oğlum değil biberon düşmüştü hemen uyandım yatırdım yatağına o bilr çok korkmama sebebboldu ya oğlum düşseydi diye çok üzülmüştüm neyse ki iyiymiş geçmiş olsun Rabbım bir daha yaşatmasın. Eşinizle aranızda ki sorun inşallah çözülür evladınız anasız babasiz büyümesin