Kızlar bebeğime hem anne sütü hem mama veriyorum ilk önce hipp kullanıyorduk kabız yaptı sma ya geçtik o da çok gaz yaptı şimdide Bebelac Gold kullanıyoruz gaz vb bişey yapmadı ama kilo aldirmiyor sanırım Aptamil çok kilo aldırıyor yariyor diyorlar doğrumu bide gaz için olanı varmış aptamilin guzelmi sizce alıyımmi