_mmom Molfix cırtlı bez kullanıyorum, külot bezleri çok pahalı… baby turco külot bez alacağım ama bazı yorumlarda çok sızdırdığı söylenmiş. 12 aylık erkek bebeğim var. Sizce?
Rozerinn _mmom canım benim bebeğim 4 aylıkken deneme amaçlı aldım ama baya sızdırdı hemde molfix kullandım sizinki daha büyükmüş o markayı hiç kullanmadım ama külot bezler hiç emici olmuyo
irva _mmom 1 yaşından itibaren külot bez kullanmaya geçtim ben oğlum şuan 2 yaşında.Sızdırmayan tek prima külot bez oldu ilk denediklerimden.Zaten normalde de cırtlıda da prima kullanıyordum.
Kubraaktas_8114 _mmom bende normalde prima cırtlı kullanyorum bitek sleepy nin külot bezi pisik yapmadı ama maalesef sızdırdı beğenmedm bende külot bezi zaten külot bez bana daha zor geldi cırtlı dan komple pantolonu çıkarmak zorunda kaldğm için
_mmom Rozerinn yan tarafları mı çok açık kalıyor? Çok hareketlendi zor değiştiriyoruz bezi de, sızdıracaksa kötü
Rozerinn _mmom evet yanlardan hep sızdırdı yani tek seferlik olabilir diye düşündüm bi iki defa denedim ama hep sızdırdı
egeninanns _mmom sleepy cırt bez kullandım uzun bi süre sızdırma yapmadı bedeni yanlış kullanıyor olabilirsiniz
Metehann12 sleepy ve baby turco cırtlı bezi bile sizdirtkulot bezine hiç bulasmadim bulasmam da çünkü çok çiş kaka yapan bı oğlum var ona rağmen en memnun kaldığım cırtlı bezden bile iyi olan Molfixinkiydi indirimde denk geldi aldım yine denk getirsem kaçırmam