Kızım 2 aylık. Şu an araba yolculuğu yapıyoruz 2 saattir daha yeni uyudu. 2 gündür gündüz uykusu yoktu neredeyse. Yatırıyorum geliyorum 10 dk sonra uyanıyor. Huysuzluğu çok yok ama sonuçta uyuması gerek. Ben de bir cevap bulurum belki diye geldim foruma :)) Bir de gazı da çok zor çıkmaya başladı. 4-5 dk uğraşıyorum çıkmıyor. Ona mı uyanıyor bilmiyorum.