Kızlar dünden beri ateşim var parol içiyorum, oğlum 7gün sonra 3 aylık olacak 2 gündür emip uyuyor, eskiden 1buçuk saat uyanık kalırdı şimdi emiyor ve uyumak istiyor huzursuzluk yok emiyor gülüyor agu falan diyip uyuyor geri ateşi 36.2 acaba hasta oluyorda oyüzdenmi uyuyor