mugeoz kızlar oğlum sünnet olucak ondan çok ben korkuyorum eşim yok yanlız yaşıyorum çok zorlanırmıyım çok canı acırmı ne yapmam lazım 🥹
minikkurbag mugeoz eşiniz nerde canim gelince beraber gidip yaptirin, bide genel mi lokal mi yaptiracaksiniz o da önemli, bizde yeni yaptirdik 14 aylik lokal oldu sonrasinda 3 gün 3 ögün suya oturtma islemi falan biraz yorucu oluyor
baykuskiz_ mugeoz 16 aylikken yaptirdik keske daha oncesinde yaptirsaydik. Sunnet sonrasi zor olmadi. Ilk cisinde cok agladi sadece onun disinda hayatinda bir degisiklik olmadi. Ama cok etkilendi. Simdi sedye gorur gormez aglamaya basliyor
mugeoz kızlar bizde olduk sünnet sadece ilk çişinde inanılmaz ağladı o an çok pişman oldum sonrasında normale döndü tek pişmanlığım ilk çişinde ağlamasında oldu şimdilik iyiyiz hergün iki kere yıkıyoruz bakalım kaç günde iyileşir bilmşyorum bide bardak var kaç gün durur bilmiyorum