arkadaslar merhaba. oglum yarın itibariyle 2 aylık olacak. aksam rutini olusturduk bir sekilde. 8 gibi aksam uykusu sonra 11 bucuk/ 12 gibi uyanıyor, tekrar uyumakta zorluk cekmiyor ancak 3 ‘te uyandiginda 5’e kadar uyutmaya calismakla geciyor. 6’da da kesin uyanıyor. bir yerde okudum sabah 6’da uyanıyorsa vücut gece 3’ten sonra kortizol üretmeye basliyormus ve 6’da uyanmaya kendini hazirliyormus bu sebeple uykuya geciste zorlaniyorlarmis. ayni durumu yasayip da bebegini uykuyu dondurmek icin bir yol bilen var mi