Arkadaşlar hepinize merhaba . Oğlum evdeki eşyalara takmış durumda. Ama en çok robot ve dik süpürge. Bi ara robotla berBer uyuyorduk . Onu kaldırdım tamamen . Şimdide süpürgeye taktı . Geve kalkıyor süpürge sabah kalkıyor süpürge . Yanına gidiyor öpüyor . Hevesi geçsin die verdim ama şarj yerini kırdı . Artık hersey çok pahalı veremşyorumda nasıl vazgeçirsem bilmiyorum