Kızlar k.pederim eczaneden mama almaya gitti 2 numara kullanıyoruz Şuan kızım daha yeni 9 aylık oldu.
Neyse babam arıyor beni diyor ki 2 numara kalmamış 3 numara da kullanabilirmiş 9. Aydan itibaren eczanı öyle demiş. Oda emin olmak için beni aradı sordu.
Hayır baba riske atmak istemiyorum öyle şey mi olur 1 yaşına gelince onu kullanabilir dedim, hala da diyor ki eczacı hiç bisey olmaz diyor. Kabul etmedim tabiiki aldırmadım ama kullanabilir mi bilmiyorum,
Yani düşündüğümden 1 yaşına 3 ay var o kadar zaman önceden kullanması ağır gelmez mi sizce?
Eczacı haklı mı? Yada sırf satış yapmak için bebekte olsa insanları sağlığıyla mı oynuyor merak ettim
Bilgisi olan var mı?
Bebelac Gold maması kullanıyoruz bu arada