kuzeyildiz Merhaba bebeğim 5. Ayda tadımlara başladık ilk başta sorun yoktu ama son zamanlarda herşeyi öğürüyor yemek istemiyor ne yaptıysam ne teklif ettiysem öğürüyor ilerletirsem kusuyor hatta bu durumu yaşayan varmı ? Geçici bir durum mu?