SareAdaE Gece yarısı uyanıp geri uyutamıyorum aylardır böyle dişte cıkarttık 2tane 1ay olcak nerdeyse acaba böyle olan varmı bizim giibi
Ebruliuy SareAdaE şu an bir saattir uyanık mesela sallıyorum uyusun diye bizimki de ilk dişini yeni patlattı
asya00 SareAdaE bizimki neredeyse 9 aylık hala diş yok ama bizde de bazen gece 2 de uyanıp 4e kadar uyuyamadığım oluyor