Lidya-t 7 kat meselesi bana da tuhaf geliyor. Adetli iken dua , süre okunmaz denilirdi. Ama öyle değilmiş ben boşu boşuna hep kandil gecelerini ibadetsiz geçirdim. Halbu ki zikir çekilir salavat cekilirmis bunları da geçen sene öğrenmiştim. Dinimiz kolaylık dini. Kadınları bu kadar dinden uzak tutacak olduğunu dusunmuyorumm kendimi sorgulardim madem adetliyken hiçbir şey yapılmıyor neden adet oluyoruz bizim için neden herşey zor. Valla bı ara çok takmıştım kafaya