Oğlum 3 gün sonra 7 aylık olacak, anne sütü-mama-ek gıda şeklinde ilerliyoruz. Sütüm az bazen 30 bazen 50 60 veya 90 falan çıkıyor. Mamayı da genelde 90 120 veriyorum çok nadiren 150. Fakat biberonumuzun başlığı hala S çünkü hala 160lık biberon kullanıyoruz. Kullanmamda bir sorun olur mu yoksa M başlığa mı geçmeliyim?