gece bogaz agrısından uyandım ve burnumda akmaya başladı bebegim 2 bvuk aylık zaten hersaman hasta zor iyleşti benim yüzümden ona buşaşmasını istemiyorum meme+mama veriyorum ben iyleşene kadar meme vermiyeyimmi acaba bulaşmasından çok korkuyorum bu gece maske takarak emzirdim ve ben hemen iyleşmem için napmam lazım yardım edin nokır