Anneler bebeğin dünden beri hem emzirme sonrasında kustu. Ama en çok bu sabah beslediğimde kustu. Emzirdim biraz bekleyip gazını çıkarmak için tam doğrultuyırdum ki ne kadar emdiyse hepsini geri kustu. Acaba üşüttü mğ dedim ama evimiz sıcak oda sıcaklığı 23.5-24 derece arasında sürekli. Acaba benim yiyip içtiğim bir şeyler mi dokundu? 3 gündür çörekotu yağı ve dut pekmezi içiyordum süt arttırıcı özelliğinden faydalanmak için. Acaba onlar mı dokundu? Biraz önce tüm emdiğini kustuğu için doymadı haliyle ve çok ağladı ben de az zaman geçtikten sonra biraz mama yapıp verdim gazını çıkardım yine midesi bulanır gibi oldu ama kusmadı uyudu. Sütüme geçen bir şeylerden kaynaklı mı oldu acaba kusması?