Nevinmurat Kızlar bebegim 24 mayista doğdu 6 ay 2 günlüğuz cok ağlıyor bebegim ,aglayarak uyanıyor ,sabaha kadar aralıklarla uyanıp agladı napacagim bu nedir bilen var mı?
bilgekizinannesi Nevinmurat benim kızım da 17 Mayıs doğumlu aynı durumdayız normalde güzel uyurdu sabaha kadar 30 dkda bir uyanıp çığlık atıyor delirmek üzereyim. Ağrı kesici verdim işe yaramıyor🤦♀️
Nevinmurat bilgekizinannesi bende delireceğim katıla katıla ağlıyor yavrum ,simdi de erken uyandi ama aglamiyor şimdi insallah bu durum gecer hemen