Mavisim Kızlar bakıcımız var hafta içi 4 gün evde yoktum çalışmadı pazar gelirsin dedim düğünümüz var dedi yarın ona pazar gelirsin çocuklar öğle uykusuna yatınca çıkarsın diyeyimmi sizce haksız olurmuyum acil fikir??
mellthemomyone Mavisim bence pazar günü çağırmayın o gün zaten izin günü insanların ve düğün var gelemem demiş zaten. Siz de evdeyseniz zora sokmayın derim
Mavisim Ndrg-12 ben çalışmıyorum haftaiçi 4 gün annemde kaldım oda bu yüzden çalışmadı pazar gel dedim düğün var dedi