Benim oğlum 18 aylık oldu ve emziriyorum halen daha bırakmıyor ama iki tane psikolog kullandığım ilaçtan zarar görmesin diye bıraktırmamı söyledi ilk önce gece beslenmesini kesin dedi ama en zoruda bu çünkü yanımda yatıyor ve gece en az üç dört kere uyanıyor biberonu kabul etmiyor etse bile üstüne yine emmeden uykuya geçmiyor ne yapacağım ben şimdi 🙇🏻♀️