Ben de başlayıp başlayıp bozuyorum .Bebeğim 6 aylık yeni oldu doğumdan bu yana 20 kilo verdim😇darısı başınıza kızlar .Doğumda kaynanam laf sokmuştu bebeğim prematura minicik doğdu ,hep kiloyu kendine alıp iyice şişmişsin bebeğe bir şey kalmamış dedi .O hırsla üzüntümle zayıfladım baya ama şimdilerde durdu kilo vermem saldım bu aralar .Burayı takip edeyim motive olurum😇