Sedaakca3475 Merhaba doğum 27 temmuzdu sezaryen ile 17 temmuzda doğum yaptım. Kız bebek atak haftasını öğrenmek istiyorum 🙏
DS123 Momskubi Benimde hesaplayabilirmisiniz? Erkek bebek doğması gereken tarih 24 Temmuzdu. 11 Temmuz’da doğdu. Teşekkürler ⭐️
DS123 Momskubi Benimde hesaplayabilirmisiniz? Erkek bebek .doğması gereken tarih 24 Temmuzdu. 11 Temmuz’da doğdu. Teşekkürler ⭐️
DS123 Momskubi Benimde hesaplayabilirmisiniz? Erkek bebek .doğması gereken tarih 24 Temmuzdu. 11 Temmuz’da doğdu. Teşekkürler ⭐️
DS123 Momskubi Benimde hesaplayabilirmisiniz? Erkek bebek .doğması gereken tarih 24 Temmuzdu. 11 Temmuz’da doğdu. Teşekkürler ⭐️
Nrates 1 temmuz doğmamız gereken tarih biz 2sinde doğduk uykuları cok düzensizleşti dalamıyor hiç ayagımdan indiremiyorum gece gündüz uyancak die bizde mi atak haftasındayız :((