Merhabalar. Acıbadem sigortamız var ama tamamlayacı değil eşim ekstra ücret vererek yaptırdı sigortamızı. Rotavirüs aşılarının %80’ini karşıladı, menenjit aşılarını da doktorumuz 3 kere olmak üzere ikişer dozdan planladı doktorumuz. İlk seferinde yine %80 karşılandı ama bugün 2. sefer vurulmaya gittiğimizde karşılanmayacığı söyledi hastane. daha öncede hastane sistem onaylamadı demişti ama evrakları yollayınca sigorta geri ödeme yapıyordu bize. Biz yine de yolladık evrakları yeniden sigorta şirketine. Karşılıyor mu var mı aramızda Bupa acıbadem özel sigortalı olup bebişine aşı yaptıran?