Grupyildizi esolinn nasil gecirdiniz birde ben kudret nari yedim kabizlik yalti asiri 2 gun lavaboya cikmadim
Deletedmom_25 Grupyildizi merhaba bu yıldız işareti me demek oluyor sizin isminizin başında bana bildirim olarak geldi kusura bakmayın pek bilgim yok onda. Soruyorum
gurbet_gelini12 mrvelfada kızımda da var maalesef midesı sürekli ağrıyor gitmediğimiz dolaşmadığımız doktor kalmadı bulamadılar bır sene boyunca sonrası ne olduysa mıkrop olduğunu buldular ilaç verdıler kulanmadı şimdi yıne ağrıyor dıye dolanıp duruyor ilaç almıyor ne yapacağımı bılmıyorum
elmaliturtam mrvelfada korkmayın çoğu insanda bar bende tedavi görmüştüm üçlü bür ilaç kombinasyonu idi düzenli kullansın Allah’ın izni ile geçer gider. Geçmiş olsun
Asel20 Uzun zaman olmuş ama eşinizin şikayetleri geçti mi 7 sene önce bende de vardı düzenli antibiyotik kullanımı ile düzelmiştim ama şu an bütün şikayetlerim yeniden başladı
cemile161_ mrvelfada merhaba canım benım eşimdede çıktı bu mikrop acaba sızde gectımı 2 tane çocuğum var bırde bulaşma oldumu sızde çok korkuyorum çocuklarıma bulaşcak dıye
annediyebiri cemile161_ bende vardı üçlü antibiyotik tedavisi oldum 14 gün geçti çok şükür. Havluyu vs ortak kullandırmayın birde aynı kaşıkla yedirmeyin.
linosko1 mrvelfada doktor abartmis tedavisi olan bir sey neden kansere cevirsin en kötü ne olabilir demek istemistir herhalde. Gecmis olsun korkmayin duzenli ilac kullanimi ile tedavi olursa gecer
Asel20 cemile161_ korkma bulaşıcı değil sadece kendisine zararı oluyor kişinin mide ağrısı gece uyutmuyor bile
annediyebiri cemile161_ hayır öyle bir şey olmadı ama ben dikkat ettim ağzımı fazla yanaştırmadım çocuklara öpmedim mesela